1.Вибери правильну відповідь.
Дієслово – це
А) слова – назви предметів;
Б) слова, що означають дію предметів;
В) слова – ознаки предметів;
2. Дієслова відповідають на питання:
А) Що робити? Що зробити?
Б) Хто? Що?
В) Який? Яка? Яке? Які?
3. Визнач рядок, у якому записані дієслова:
А) танцювати, розуміти, косити
Б) брудні, короткий, рідна;
В) вчителька, стежка, новина;
4. Добери до поданих іменників спільнокореневі дієслова
Спів (що робити?) __________________
Розум(що робити?) _________________
Коса(що робити?) ___________________
Дзвін(що робити?) __________________
Радість(що робити?) _________________
5. Зміни та запиши словосполучення.
Один Багато
(що робить?) (що роблять?)
учень пише ________________________________
літак летить ________________________________
квітка пахне _________________________________
зірка світить ________________________________
друг радіє _______________________________
6. Встав у речення відповідне дієслово в минулому часі (що робив? що робила?)
Гуляє гуляв гулятиме
Матвійко у парку _______________зі своїм песиком.
Готує готуватиме приготувала
Бабуся ________________________смачну вечерю
7. Із запропонованих дієслів знайди синоніми до слова дружити. З’єднай їх лініями.
доглядати
товаришувати
забавляти
дружити співати
приятелювати
малювати
8. Прочитай вірш, підкресли дієслова з часткою не.
Я квітку лісову не стану рвати,
її додому я не понесу,
бо вдома їй джмеля не погойдати
і не попити ранками росу.
І стеблинку, гілку чи травинку
я не ображу: це — страшенний гріх!
Бо в кожній з них живе тремка живинка,
що світиться довірою до всіх.
А. Костецький
РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:
Самоаналіз
|
Познач V :
(Як тобі було виконувати завдання?)
|
Мені було дуже легко
|
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників
|
Мені було дуже важко
|
Вчитель В-високий рівень., Д-достатній рівень, С-середній рівень, П-початковий рівень.
|
|
|
|
|
|
|
|
|