І варіант
1. Що означає дієслово?
а) дію предмета б) ознаку предмета в) назву предмета
2. Дієслова відповідають на питання:
а) хто? що? б) що робити? що зробити? в) який? яка? яке? які?
3. Спиши та підкресли головні члени речення. На ставку росте біла квітка.
Дієслово у реченні виступає:
а) підметом б) присудком в) другорядним членом речення
4. Визнач та випиши дієслова теперішнього часу:
а) вчить, малює, слухає б) вчив, намалював, заслухав в) вивчить, намалює, послухає
5. Запиши дієслова, які означають незакінчену дію, утвори від кожного з них дію завершену.
Малювали –
бігло –
шиє –
співав -
6. До поданих дієслів дібрати антоніми.
Говорить –
Зайшов –
Запам’ятав –
Відкрив -
7. Пригадай, як пишеться не з дієсловами, запиши слова, розкриваючи дужки:
( Не) світить, ( не ) просили, ( не ) прочитаєш, ( не ) розлив.
8. Встав дієслова і запиши текст.
На небі ... чорна хмара. Вона ... ясне сонце. ... гучний грім. …. сильний дощ.
ІІ варіант
1. Дієслова відповідають на питання:
а) який? яка? яке? які? б) хто? що? в) що робити? що зробити?
2. Що означає дієслово?
а) ознаку предмета б) дію предмета в) назву предмета
3. Спиши та підкресли головні члени речення.
Маленька дівчинка читала книжку за столом.
Дієслово у реченні виступає:
а) підметом б) присудком в) другорядним членом речення
4.Визнач та випиши дієслова минулого часу:
а) вчить, малює, слухає б) вивчив, намалював, заслухав
в) вивчить, намалює, послухає
5. Запиши дієслова, які означають незакінчену дію, утвори від кожного з них дію завершену.
Читаю –
пише –
лікує –
танцюють -
6. До поданих дієслів дібрати антоніми.
Говорити -
Знайти –
Будувати –
7. Пригадай, як пишеться не з дієсловами, запиши слова, розкриваючи дужки: (Не) відніс, (не) читають, (не) накрила, (не) забуде.
8. Встав дієслова і запиши текст.
..... тепла весна. …. яскраве сонечко. …..молоденька травичка. ….. з вирію пташки.
|