Субота
18.05.2024
10:20
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт Агафонової Віти Вікторівни
Головна Реєстрація Вхід
Блог »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт

Всього відповідей: 109

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2016 » Травень » 15 » В РАМКАХ ТИЖНЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ПРОВЕДЕНО ВІДКРИТИЙ УРОК У 2 КЛАСІ
18:26
В РАМКАХ ТИЖНЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ПРОВЕДЕНО ВІДКРИТИЙ УРОК У 2 КЛАСІ

Загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів №1

імені Героя Радянського Союзу І.К.Конька

 

 

 

 

 

 

Урок з математики у 2 класі

Тема: «Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 8. Складання задач на знаходження суми двох добутків»

 

 

Підготувала і провела:

Агафонова Віта Вікторівна

 

 

 

 

 

Світловодськ, 2016 рік

Мета: закріплювати знання табличних випадків множення числа 8; формувати вміння розв'язувати задачі; повторити і систематизувати знання учнів про порядок виконання арифметичних дій; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, творчі здібності; виховувати уважність.

Обладнання: таблиці для усної лічби, картки для роботи в парах, малюнки до задач, таблиці з геометричними фігурами.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1. Любі діти, починаємо наш урок математики.  Сьогодні будемо працювати на уроці під таким девізом:

«Не кажи  - «НЕ ВМІЮ»,

а кажи – «НАВЧУСЯ»,

 і для нових звершень

знань я наберуся!,

2. Підготовка зошита до роботи на уроці.

3. Хвилинка каліграфії

Назвіть результати таблиці множення на число 8. Запишіть їх у зошит.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 130, завдання 867; 868)

Завдання 867

  • На скільки дій ви виконали задачу? (2) Про що дізналися в першій дії? (скільки буряків дають коневі на добу – 8 кг)

— Скільки кілограмів вівса дають коневі на добу? (32 кг).  Хто відповів н7а питання із сніжинкою? (16+8+32 = 56 кг)

Завдання 868

Яке значення має перший вираз (38), а останній? (42)

 

2. Усна лічба

1) Математична «доріжка». (5 учнів працюють біля дошки, решта з учителем над задачами №2)

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics2_2/mathematics2_2.files/image100.jpg

      8                            6                          18                        15                    56                 

 

2) Розв'язування задач.

• На одну жіночу сукню потрібно 4 м тканини. Скільки тканини потрібно на 3 сукні?   на 4?   на 6?    на 8?

• У 3 однакових пакетах 6 кг борошна. Скільки кілограмів борошна в одному пакеті?

• Скільки потрібно трилітрових банок, щоб розлити 15 л соку?

 3. Математичний диктант

• Число 28 зменшити в 7 разів.

• Другий множник — 8, а добуток — 40. Записати перший множник.

• Число 70 зменшити на добуток чисел 8 і 6.

• Добуток чисел 8 і 9 збільшити на 12

• Перший доданок — добуток чисел 8 і 7, другий доданок — 44. Записати суму.

• Є два добутки: 2 ∙ 6 і 6 ∙ 8. Записати суму.

Відповіді: 4; 5; 22; 90; 100; 60.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми повторимо вивчені випадки табличного множення і ділення.

 

IV. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 130-131)

Завдання 869

Перший стовпчик — з коментуванням, решта прикладів — самостійно. Один учень працює біля дошки, решта — у зошитах.

Завдання 870. Самостійне виконання завдання Один учень працює біля дошки.

Завдання 871

Учні з місця за малюнком добирають кількість предметів для покупки і складають задачу за схемою розв’язання.

Завдання 872. Усне виконання завдання

Учні називають точки, що лежать поза прямою. Вимірюють відстань між точками К і М. Визначають, у скільки разів довжина відрізка ВС менша за довжину відрізка АС.

 2. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Знаходження значень виразів.

(робота в парах) Знайдіть значення виразів,підставивши букви у таблицю, прочитайте слово.

28 - 18 : 2 = 19      д                                    1     3      7    9    19      32       61

42 + (37 - 18) = 61    і                                 м     о       л    о    д        ц        і

56 : 7 – 7 = 1  м

(80 - 17) : 7  = 9  о

42 - (17 + 18)  = 7 л

72 : 8 : 3 = 3  о

9 · 8 – 8 · 5 = 32  ц

 

2. Розв'язування задач

— Визначте, якій задачі яка схема розв’язання відповідає.

1) Купили 6 банок білої фарби, по 3 кг в кожній, і 4 банки зеленої фарби, по 5 кг в кожній. На скільки кілограмів більше купили зеленої фарби?

2) Бджола облітала за 3 дні по 6 квіток, а за 5 днів по 8 квіток. Скільки всього квіток облітала бджола, збираючи нектар?

Схеми розв’язань:

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics2_2/mathematics2_2.files/image098.jpg

 

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Інтерактивна вправа «Незакінчене речення» 

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 131, завдання 873; 874.

 

Переглядів: 509 | Додав: Віта | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Травень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz