Самостійна робота за темою «Речення»
1 варіант
1. Поділити текст на речення. Визначити кількість речень.
Кіт підкрався до самого тину та як плигне хотів горобця схопити а горобчик утік кіт полетів у калюжу вискочив мокрий брудний а горобці сміються над котом.
а) 4; б) 5; в) 6.
2. Скласти речення за схемою: «яка? хто? що робить?».
3. Визначити тип кожного речення.
Чому це так жваво струмочок співає?
Сніг, наче срібло, блищить!
Любіть і оберігайте ліси.
Небо було ясне і синє.
4. Поширити речення звертанням.
Обережно поводьтеся з газовою плитою!
5. Перебудувати розповідне речення на питальне.
Перестали співати пташки у лісах.
6. Пер
...
Читати далі »